Obserwatorzy

czwartek, 11 września 2014

Weselnie :)

Witajcie .
Kochani przepraszam bardzo że nie pisze już tak często jak kiedyś ,ale praca robótki ogarnięcie domu to wszystko sprawia że na pisanie niewiele czasu pozostaje .Oczywiście działam dalej ,nie poddaje się i tak oto dziś prezentacja kilku moich prac.
Na początek osłonki na trunki które zdobiły stół młodej pary ,niestety do zdjęcia powstawiałam swoje butelki hehe i nie ma takiego efektu .
I suknia ślubna -kosz na wino .















 












A na koniec pudełko na prezent ślubny .Powiem Wam tylko że pierwotnie było czarne ,niestety przez roztargnięcie zapomniałam zrobić zdj przed .




Mam nadzieje że moje prace Wam się spodobały i jeszcze zaglądniecie do mnie .
Aaa muszę się przyznać że podjęłam 4 próbę nauki na szydełku :D

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace, osłonka "pan młody" szczególnie mi się podoba.
    Szydełkowanie nie jest takie trudne, ćwicz dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne osłonki:)) Pudełko rewelacyjne:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń